- Gewoon eerlijk
- Persoonlijk verbonden
- Niet lullen maar poetsen
Vanuit de Flexpedia Newsroom – Haarlem –
We hebben er onderzoek naar gedaan. De belangrijkste redenen waarom flexondernemers ‘geprikkeld’ en gefrustreerd zijn over de samenwerking met het backoffice bureau. Én belangrijker nog; hoe je die frustratie, die geprikkeldheid, kunt ombuigen. Je ontdekt het onderaan dit artikel. First-things-first.
De belangrijkste redenen waarom flexondernemers geprikkeld zijn over de samenwerking met het backofficebureau (in willekeurige volgorde):
And last but not least:
Open deur natuurlijk. Ga aan tafel met jouw backoffice bureau. Bespreek de frustraties en leg uit waarom jij hierover geprikkeld bent. Maak duidelijk dat je het meent. Geef vervolgens het backoffice bureau de kans om binnen een korte periode die frustratie bij jou weg te nemen.
Lukt dit niet? Ga dan eens praten met een ander backoffice bureau. Een bureau waar de kans op een klik groter is. Want die klik is belangrijk om samen succesvol te zijn en te groeien als flexbureau. Een bureau dus dat meer matcht met jouw kernwaarden.
Ontdek dat backoffice services ook vriendelijk kunnen zijn. Dat het weldegelijk een menselijk aspect bevat. Dat we van mens tot mens met elkaar praten.
Wij zijn Flexpedia. Een backoffice club met het hart op de juiste plaats. We geloven in eerlijkheid boven alles. Zoals moeders altijd zei: ‘Al is een smoesje nog zo snel. De waarheid achterhaalt je wel’.
Onze kernwaarden: Gewoon eerlijk, Persoonlijk verbonden en Slim opgelost.
Sinds de samenwerking met Flexpedia’s platform is onze concurrentiepositie aanzienlijk versterkt. Vooral door de slimme recruitment tools en de backoffice functionaliteiten van het platform zijn onze bedrijfsprocessen binnen Workaround Europe geoptimaliseerd. Snelheid, overzicht en structuur. Daarnaast een stuk kostenbesparing met lage kostprijzen en het voordeel van de ET-regeling.
Sinds de samenwerking met Flexpedia’s platform is onze concurrentiepositie aanzienlijk versterkt. Vooral door de slimme recruitment tools en de backoffice functionaliteiten van het platform zijn onze bedrijfsprocessen binnen Workaround Europe geoptimaliseerd. Snelheid, overzicht en structuur. Daarnaast een stuk kostenbesparing met lage kostprijzen en het voordeel van de ET-regeling.
Uitzendbureau starten incl. handige tools zoals debiteurenkaart
Fase-systeem uitgelegd plus infographic
Van Fase A naar Fase B en C wat er verandert plus infographic
Wat zit er allemaal in de basis omrekenfactor?
Wat is de inlenersbeloning, hoe pas je het toe?
Hier aanmelden voor de meest praktische e-zine over flex!
Handige blog? Tips of vragen? Laat het ons weten: mail naar Aldert: aldert@flexpedia.nl
Het anders willen doen dan de gevestigde orde; transparanter, slimmer, vriendelijker met volledige focus op het servicen van klanten én persoonlijke aandacht. Daar begint het verhaal van Flexpedia.
En don’t worry. Geen spam, daar geloven we niet in. No-nonsense en transparant, precies zoals Flexpedia is. Wij mailen je periodiek aanvullende kennistips met alleen relevante informatie voor jou.
En don’t worry. Geen spam, daar geloven we niet in. No-nonsense en transparant, precies zoals Flexpedia is. Wij mailen je periodiek aanvullende kennistips met alleen relevante informatie voor jou.
Wij zijn een innovatieve club met het hart op de juiste plaats en geloven in eerlijkheid boven alles. Zoals moeders altijd zei: ‘Al is een smoesje nog zo snel. De waarheid achterhaalt je wel’