- Gewoon eerlijk
- Persoonlijk verbonden
- Niet lullen maar poetsen
De payroll voordelen voor mkb ondernemers op een rij. In jip-en-jannektaal, transparant en zonder poespas. Wat zijn de voordelen van payroll? Komen ze:
Meer informatie over payroll? Over bijvoorbeeld de wab, payroll tarief? We delen graag onze kennis. Klik op de button om alle topics van payroll te bekijken.
Alle administratieve rompslomp rond arbeidscontracten, cao’s, wet- en regelgeving, salarisuitbetaling besteed je uit aan specialisten die het naadje van de kous weten.
Zeg maar adiós tegen de hoge kosten van langdurig zieke medewerkers. Ook de begeleiding van jouw medewerkers bij ziekte wordt tot in de puntjes gefixt door payrollexperts en HR Consultants. Dat slaapt als ondernemer een stuk rustiger.
Alle personeelskosten overzichtelijk op slecht één factuur.
Payroll heeft een prijskaartje. Maar zet je het af tegen een eigen HR afdeling met personeelskosten, kantoorvoorzieningen, salarissoftware, re-integratie risico’s, arbo-dienst, verzekeringen dan kan payroll voor sommige mkb ondernemingen een goede keuze zijn. Vooral wanneer je start met personeel, vaak werkt met flexkrachten of een personeelsbestand hebt tot ca. 15 medewerkers.
Geen tijdrovend gedoe meer met je personeels- en salarisadministratie biedt jou als ondernemer de mogelijkheid om weer echt te focussen waar je goed in bent. Hoe vet is dat! Daarvoor ben je ondernemer geworden.
Na het lezen van de gratis whitepaper Starten met Personeel weet jij:
Het arbeidsrecht verandert continu. Denk aan de Wab, wijzigingen in cao’s, periodieke loonstijgingen, werkgeverssubsidies zoals de LIV en LKV en ga zo maar door. Hoe fijn is het dan dat je jouw medewerkers kan garanderen dat hun arbeidsdocumenten compliant zijn. Van arbeidscontract tot loonstrook. Tot in de puntjes gefixt volgens de meest recente wetgeving.