Uitzendbureau Professionaliseren

Uitzendbureau Professionaliseren

Elke scale-up moet na ongeveer 3 tot 5 jaar nieuwe stappen zetten op het gebied van professionaliseren van je marketing, recruitment, sales etc, volgens Wim Davidse, flexstrateeg van Dzjeng. Maar wat voor stappen zijn dit nou precies? Wij hebben collega-flexbureaus gevraagd welke professionaliseringsstappen zij hebben genomen. Zodat jíj er je voordeel mee kunt doen!

Professionaliseren Marketing

Marketing, tegenwoordig onmisbaar. Een wereld zonder SEO, SEA, slimme algoritmes is bijna niet meer voor te stellen. En een simpele papieren brochure, volstaat in deze tijd ook niet meer. Maar hoe professionaliseer je nou jouw uitzendbureau op het gebied van marketing?

Professionaliseren Sales

Klanten binnenhalen. Éen van de belangrijkste onderdelen van elk flexbureau. En dé kern van Sales. Wat is op het gebied van Sales in deze tijd onmisbaar? Welke stappen zorgen voor de professionalisering van je flexbureau?

Professionaliseren Recruitment

De scheidingslijn tussen marketing, sales en recruitment is flinterdun. Veel online marketing is namelijk gericht op het vinden van goede kandidaten. Maar ook in recruitment apart kun je stappen maken in de professionalisering.

Inclusief Werkboek Professionaliseren doe je zo!
Inclusief Werkboek Professionaliseren doe je zo!

Professionaliseren HR intern

Interne HR is een belangrijk onderdeel van jouw flexbureau, maar de professionaliseringstappen die genomen worden zijn vaak klein en/of niet echt zichtbaar. Maar welke ontwikkelingen zijn er wel op HR intern gebied?

Professionaliseren Finance

Een zeer belangrijke tak van flexbureaus: Finance. Bij Finance wordt er vooral geïnvesteerd in systemen als het gaat om professionaliseringstappen.

Professionaliseren Front- en backoffice

Of een flexbureau nou eerst professionaliseert op het gebied van frontoffice of backoffice. Het komt erop neer dat professionaliseren in de front- en backoffice erg belangrijk is voor jouw flexbureau.

Waarmee kunnen wij jou helpen?