- Gewoon eerlijk
- Persoonlijk verbonden
- Niet lullen maar poetsen
over-ons > user-cases > topkracht
over-ons > user-cases > topkracht
Topkracht uit Deurne is sinds 2009 actief in de uitzendbranche. Sinds 2021 werkt het bedrijf samen met Flexpedia als backoffice partner. Officemanager Jolanda Slaats vertelt hoe die samenwerking bevalt.
Bedrijf: Topkracht
Plaats: Deurne
Actief sinds: 2009
Werkgebied: Brabant, Limburg, Gelderland
Branches: alle branches, met name logistiek en productie
Personeelsleden: 4
Aantal uitzendkrachten: rond de 250
In steekwoorden: ongecompliceerd, betrouwbaar, snel schakelen, grote affiniteit met klanten, kennis van zaken
“Onze eigenaar, Farid Idrissi, heeft een achtergrond in de logistiek. Ook heeft hij als intercedent en in commerciële functies gewerkt in de uitzendbranche. Met die knowhow van logistiek en uitzenden dacht hij in 2009: ik ga het zelf doen.”
“Naast kennis van zaken heeft Farid de gunfactor. Hij is bijvoorbeeld niet te beroerd om zelf langs te gaan en een bezem te pakken als dat nodig is. Ik denk dat Topkracht daardoor snel is uitgegroeid tot een succesvol bedrijf.”
User Case geschreven door:
over-ons > user-cases > topkracht
Topkracht uit Deurne is sinds 2009 actief in de uitzendbranche. Sinds 2021 werkt het bedrijf samen met Flexpedia als backoffice partner. Officemanager Jolanda Slaats vertelt hoe die samenwerking bevalt.
Bedrijf: Topkracht
Plaats: Deurne
Actief sinds: 2009
Werkgebied: Brabant, Limburg, Gelderland
Branches: alle branches, met name logistiek en productie
Personeelsleden: 4
Aantal uitzendkrachten: rond de 250
In steekwoorden: ongecompliceerd, betrouwbaar, snel schakelen, grote affiniteit met klanten, kennis van zaken
“Onze eigenaar, Farid Idrissi, heeft een achtergrond in de logistiek. Ook heeft hij als intercedent en in commerciële functies gewerkt in de uitzendbranche. Met die knowhow van logistiek en uitzenden dacht hij in 2009: ik ga het zelf doen.”
“Naast kennis van zaken heeft Farid de gunfactor. Hij is bijvoorbeeld niet te beroerd om zelf langs te gaan en een bezem te pakken als dat nodig is. Ik denk dat Topkracht daardoor snel is uitgegroeid tot een succesvol bedrijf.”
User Case geschreven door:
“We hebben een tijd onze eigen verloning gedaan. Dat is best een gedoe. Je moet certificaten hebben en altijd rekening houden met veranderende regelgeving. Daardoor kun je je minder concentreren op je core business: het matchen van kandidaten.”
“We werkten eerst met een andere backoffice partij. Die hebben ons enorm voor de gek gehouden – ze hebben heel veel geld aan ons verdiend. Via Robert Schoormans, een van mijn eerdere werkgevers, hoorden we van Flexpedia. Robert is een echte Flexpedia-ambassadeur en raadde ze van harte aan. Toen zijn we in gesprek gegaan. Dat voelde meteen goed. Toen hebben we een plan opgesteld om over te stappen, en sinds 2021 zitten we naar volle tevredenheid bij Flexpedia.”
“Echt perfect. Het is een verademing. Ze zijn transparant, snel en duidelijk. Ze hebben veel kennis en hebben op elk gebied goede en deskundige teams in huis. Natuurlijk zijn er wel eens issues, maar je kunt er altijd op vertrouwen dat het goed komt.”
“Rust. Doordat we op ze kunnen bouwen, hebben wij de ruimte om te doen waar we goed in zijn. Het zorgt ervoor dat iedereen tevreden is: niet alleen wij, maar ook onze opdrachtgevers en uitzendkrachten.”
“Die is vlekkeloos verlopen. We hebben geïnventariseerd wie in fase A, fase B en fase C zat, en vervolgens alle gegevens overgezet. Wat heel prettig is, is dat Flexpedia pas documenten aanmaakt als het dossier van een uitzendkracht compleet is. Dat hoort ook zo, maar we hebben het wel eens anders meegemaakt. Dat leidt tot vervelende situaties.
“Ja, er zou meer ruimte mogen zijn in financiële onderhandelingen. Die ruimte is er nu helemaal niet. Alle tarieven staan vast.”
“Verder vind ik dat ze eerder mogen ingrijpen als ze signalen krijgen dat er geen klik is tussen de klant en de contactpersoon. Uit ervaring kan ik zeggen dat dat een hoop discussies scheelt.”
“Het zou handig zijn als er bij klanten vermeld wordt als ze volgens een CAO werken. Verder worden contracten per mail verstuurd, maar zijn die niet terug te vinden in het portaal van de kandidaten. Een laatste puntje is dat er op de loonstrook wordt gesproken over vakantiedagen, terwijl het eigenlijk gaat om vakantie uren. Dat is voor veel werknemers verwarrend.”
“100%. Dat doe ik al regelmatig.”
“Snel, bereikbaar, correct, goed advies, open communicatie. By far de fijnste en de beste backoffice partij waarmee ik heb samengewerkt.”
over-ons > user-cases > topkracht
Na het lezen van de gratis whitepaper Slim en voordelig uitzenden via Backoffice Platform weet jij: